صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
با ما همراه باشید با خبرهایی از دنیا تکنولوژی
Farid dadashi شنبه 30 مهر 1390برچسب:,


ویندوز 8 را بیشتر بشناسید!

(قسمت دوم)

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 

 


مدتی است که خبر ارائه نسخه پیش‌نمایش Windows 8 برای توسعه‌دهندگان (Windows Developer Preview)، خبرهای دنیای فناوری را تحت تاثیر قرار داده است. یقینا شما دوستان نیز خبرهایی را در این رابطه مطالعه کرده‌اید. در این مقاله که برگرفته از سایت وبلاگینا است قصد داریم تجربه عملی را از نصب و استفاده از نسخه پیش نمایش این سیستم‌عامل به قلم تحریر درآوریم و از زاویه‌ای دیگر به این سیستم‌عامل نگاهی داشته باشیم.

توجه :همانطور که اشاره شد نسخه منتشر شده Windows 8 ویژه توسعه‌دهندگان است که نسخه ای که قابل استفاده برای عموم باشد به زودی از سوی مایکروسافت منتشر خواهد شد. منتظر باشید ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


ویندوز پا به مرزهای جدیدی می‌گذارد

تا چندی پیش بسیاری از کارشناسان فناوری اطلاعات، مایکروسافت را بدلیل عدم ورود به دنیای تبلت‌ها سرزنش می‌کردند و اعتقاد داشتند مایکروسافت در این بازی از سایر رقبای خود جا مانده است. انتشار نسخه پیش‌نمایش ویندوز 8، بازی را کاملا به نفع مایکروسافت تغییر داد. با بررسی عملی این نسخه می‌توان دریافت که مایکروسافت در طی این مدت بیکار ننشسته و تغییرات گسترده‌ای را در سیستم‌عامل خود اعمال کرده است. به نظر می‌رسد مایکروسافت بدنبال فتح بازار تبلت‌ها است و بیشتر تغییرات جدید اعمال شده در این سیستم‌عامل نیز در راستای سازگاری بی نقص آن با تبلت‌ها صورت گرفته است.

 



ادامه مطلب...
Farid dadashi چهار شنبه 13 مهر 1390برچسب:,

ویندوز 8 را بیشتر بشناسید !

(قسمت اول)

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


این روزها جدیدترین پروژه مایکروسافت یعنی ویندوز 8 غوغا کرده و اخبار بسیاری از سایت‌های بزرگ و کوچک در سراسر دنیا را به خود اختصاص داده است. چند هفته پیش نیز نسخه‌ای از این سیستم‌عامل جدید در اختیار کاربران قرار گرفت که موجب شد طرفداران بسیاری را در ابتدای کار به خود جلب كند و سایت‌ها و وبلاگ‌های مختلف نیز به انتشار تغییرات، امکانات جدید و ترفندهای این سیستم‌عامل جدید بپردازند.

از آنجا که
پرشین استار نیز اهمیت بسیار زیادی برای شما دوستان قائل است و همواره تلاش می‌کند اطلاعات شما را به‌روز نگه‌دارد، مطلبی در این خصوص در ویژه‌نامه کلیک جام جم از امیر عصاری منتشر شده بود که بسیار مفید و کاربردی بود و در همین رابطه در این ایمیل قصد داریم با معرفی برخی ترفندها و نکات لازم برای استفاده از این سیستم‌عامل، علاوه بر آشناسازی شما با برخی امکانات جدید این سیستم‌عامل، نحوه استفاده از آن را نیز به شما آموزش دهیم.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org




ادامه مطلب...

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود

صفحه قبل 1 صفحه بعد