صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
با ما همراه باشید با خبرهایی از دنیا تکنولوژی
Farid dadashi جمعه 29 مهر 1390برچسب:,

تصویری که می بینید مدیر شرکت ایسوس در کنفرانس خبری AsiaD است که تبلت جدید این شرکت را به همه نشان می دهد. محصول جدید ایسوس از سری تبلتهای ترنسفورمر است....

 



ادامه مطلب...

طی دو دهه گذشته تکنولوژی پیشرفتی ورای گمان و باور انسان داشته است و کیفیت زندگی کاربرانش را دگرگون کرده است. چه کسی در دنیای ۱۹۹۰ می توانست جهان امروزی را تصور یا باور کند؟ مثلا ما روز به روز بیشتر توسط سیستم جهان شمول اطلاعات به یکدیگر متصل می شویم و این سیستم تقریبا با زندگی روزمره ما عجین شده است.

در ادامه مطلب نگاهی به ۵ تکنولوژی نوپای امروزی داریم که مطمئنا کیفیت زندگی در دهه آینده را تحت تاثیر قرار خواهند داد.....




ادامه مطلب...
Farid dadashi سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:,

این یک موس بی سیم است مثل بقیه موس ها با یک تفاوت کوچک که وقتی یک جفت باطری درون آن قرار می دهید تا سه سال دیگر نیاز نیست آنها را بیرون بیاورید و لاجیتک قول داده موس مدل M525 با همین باطری ها تا مدت طولانی برایتان کار کند.

قیمت هم گران نیست و لاجیتک این مدل را مخصوص کاربران معمولی و برای وبگردی طراحی کرده است. کسانی که می خواهند یک موس راحت و خوش دست داشته باشند و حوصله تعویض باطری را هم ندارند می توانند این موس با قیمت ۴۰ دلار داشته باشند. این محصول از همین امروز وارد بازار آمریکا شده و از ماه آینده در اروپا و احتمالا کمی بعد در بقیه جاها قابل خریداری خواهند بود.

احتمالا اگر آن را بخرید طول عمر باطری این موس از خود لپ تاپ تان بیشتر خواهد بود.

منبع:نارنجی

Farid dadashi سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:,

آمار جدید نشان می دهد که ویندوز ۷ سرانجام به مقام پر استفاده ترین سیستم عامل دنیا نایل آمده است. البته پیش از این نیز افتخار این مقام در اختیار برادر کوچکتر همین سیستم عامل، یعنی ویندوز اکس پی بوده است اما سر انجام به نظر می رسد این ماه ویندوز ۷ موفق شده رتبه اول را از آن خود بکند....

 



ادامه مطلب...
Farid dadashi سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:,

این تلفنی است که ساعتی پیش معرفی شد اما بر خلاف ساعت هوشمند MotoACTV نمی توانیم امید چندانی به داشتن اش داشته باشیم. موتورولا Droid RAZR تحت شبکه نسل چهارم LTE کار می کند و فعلا با اپراتور ورایزون به بازار می آید بنابراین فعلا نباید منتظر ورود آن به بازار داخلی خودمان باشیم.

این یک تلفن ۴.۳ اینچی qHD Super AMOLED است که با پردازشگر دو هسته ای 1.2 گیگاهرتزی اش از اندروید نسخه 2.3 استفاده می کند و یک گیگابایت رم دارد. و موتورولا تمام این مشخصات فنی را در ضخامت ۷.۱ میلیمتر جا داده است.



ادامه مطلب...
Farid dadashi سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:,
انتظار می رود گوشی Venue Pro در دو نسخه هم با پشتیبانی از اندرویید و هم ویندوز فون هفت در دسترس کاربران قرار گیرد.
 

به گزارش جام نیوز به نقل از بالاترین در تاریخ 12 اکتبر 2011 (20 مهر) شرکت dell که اعلام کرده بود گوشی هوشمند جدیدش با نام Venue Pro را با ویندوز فون هفت راهی بازار می کند، به نظر می رسد قصد دارد نسخه دیگری از گوشی جدیدش را با تجهیز به اندرویید به بازار عرضه کند.
شرکت dell گوشی Venue Pro را با تجهیز به پلاتفورم ویندوز فون هفت رونمایی کرد اما اخباری مبنی بر اینکه گوشی مذکور با سیستم عامل اندرویید در اختیار کاربران قرار می گیرد نیز منتشر شده است.
به این ترتیب انتظار می رود گوشی Venue Pro در دو نسخه هم با پشتیبانی از اندرویید و هم ویندوز فون هفت در دسترس کاربران قرار گیرد.
شرکت دل اعلام کرده گوشی Venue Pro هشتم نوامبر (اواسط آبان) با سیستم عامل ویندوز فون هفت، صفحه نمایش 4٫1 اینچی و صفحه کلید کامل QWERTY به بازار عرضه می کند.
دوربین این گوشی پنج مگاپیکسلی است و از پردازنده یک گیگاهرتزی کوالکام بهره می برد.

 

 

Farid dadashi سه شنبه 26 مهر 1390برچسب:,

دنیس ریچی – Dennis Ritchie – که بیشتر به خاطر ساخت زبان C و همکاری‌اش در ساخت سیستم عامل یونیکس شناخته می‌شد، پس از یک دوره طولانی تحمل یک بیماری ناشناس در سن ۷۰ سالگی درگذشت. خبر فوت او توسط دوست و همکار گذشته‌ی او، راب پایک – Rob Pike – در پیامی در گوگل+ اعلام شد: «من ایمان دارم که هستند کسانی که از عظمت مشارکت‌های او قدردانی و بطور شایسته‌ای برای فوت او سوگواری می‌کنند. او مردی ساکت و مرموز بود، اما همچنین یک دوست، همکار و همیار برای من بود و مسلما دنیا یک ذهن برتر را از دست داد.»

کارهای ریچی با کِن تامپسون – Ken Thompson – در ساخت سیستم عامل یونیکس، آنها را به دریافت جایزه‌ی Turing در سال ۱۹۹۳، مدال IEEE Hamming در سال ۱۹۹۰، مدال ملی فناوری در سال ۱۹۹۹، و جدیدترین آنها، جایزه‌ی ژاپن برای اطلاعات و ارتباطات در سال ۲۰۱۱، رهنمود کرد.

یونیکس از تلاش‌های ریچی و همکارانش برای ساخت یک سیستم عامل ساده‌تر، تمیزتر ساخته شد و بعنوان یک واکنش به «سندرم سیستم بزرگ – big system syndrome» چیزی که آنها در سیستم عامل‌های معاصر می‌دیدند، بود. از روزهای اول در آزمایشگاه Bell در سال‌های ۱۹۷۰، یونیکس باورهای مردم را درباره‌ی آنچه که به عنوان سیستم عامل تعریف شده بود را تغییر داد....



ادامه مطلب...
Farid dadashi یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:,
خرید اسکایپ توسط مایکروسافت تائید شد
بزرگترین ولخرجی مایکروسافت!
این معامله سبب خواهد شد تا مشتریان جدید برای نرم‌افزارهای آفیس و ویندوز مایکروسافت پیدا شود.
 
 

به گزارش جام نیوز به نقل از وایمکس‌نیوز، مایکروسافت تاییدیه‌ اتحادیه‌ اروپا برای خرید اسکایپ(Skype) به مبلغ 8.5 میلیارد دلار را به دست آورد. اسکایپ در حوزه‌ خدمات صوتی و ویدیویی فعالیت می‌کند و خرید آن بزرگترین خریدی است که مایکروسافت تاکنون انجام داده است.
کمیسیون اروپا اعلام کرد طبق تحقیقاتی که انجام داده است فعالیت‌های اصلی اسکایپ در حوزه‌ ارتباطات ویدیویی است که مایکروسافت هم در این حوزه با پیام رسان ویندوز لایو فعال است. به نظر کمیسیون اروپا در این بازار بالنده که بازیگران متعددی مثل گوگل دارد در مورد رقابت نگرانی وجود ندارد.
این معامله سبب خواهد شد تا مشتریان جدید برای نرم‌افزارهای آفیس و ویندوز مایکروسافت پیدا شود. کمیسیون فدرال تجارت ایالات متحده هم در ماه ژوئن این معامله را تایید کرد.
 

Farid dadashi یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:,

به‌منظور رقابت با شرکت اپل و آمازون

گوگل مجوز می گیرد؟!
چهار شرکت بزرگ موسیقی مذاکراتی را برای دادن جواز کاتالوگ‌های خود به گوگل برای این فروشگاه جدید آنلاین انجام داده‌اند.
 

به گزارش جام نیوز به نقل از ایسنا، گوگل به‌منظور رقابت با شرکت اپل و آمازون در حال ایجاد یک فروشگاه آنلاین موسیقی است، اگرچه ممکن است این شرکت، این سرویس را بدون حقوق فروش آهنگ از بسیاری از بزرگ‌ترین ناشران موسیقی راه‌اندازی کند.
چهار شرکت بزرگ موسیقی مذاکراتی را برای دادن جواز کاتالوگ‌های خود به گوگل برای این فروشگاه جدید آنلاین انجام داده‌اند.
 

Farid dadashi یک شنبه 24 مهر 1390برچسب:,
پیشرفت‌های گوگل در رقابت با فیس‌بوک
شرکت گوگل می‌گوید که در ماه‌های اخیر به شکل چشمگیری بر سود آن شرکت افزوده شده و کاربران با سرعت باورنکردنی به سرویس جدید این شرکت یعنی گوگل پلاس می‌پیوندند.
 

به گزارش جام نیوز به نقل ازروزنامه گاردین، با وجود کاهش نرخ رشد اقتصادی در سراسر جهان، شرکت گوگل اعلام کرده که سود خالص این شرکت به نسبت سه ماهه مشابه سال قبلی حدود 26 درصد افزایش یافته است. در عین حال به گفته مسئولان گوگل این شرکت در رقابت با فیس‌بوک بر سر شبکه‌های اجتماعی پیشرفت زیادی داشته و در ماه‌های اخیر حدود 40 میلیون نفر به سرویس گوگل پلاس پیوسته‌اند.
میزان افزایش سود شرکت گوگل بسیار بیشتر از پیش‌بینی‌های بازار بورس و سهام نیویورک بود. سود خالص گوگل در سه ماهه تابستان امسال به نسبت سال گذشته از دو میلیارد و 170 میلیون به دو میلیارد و 730 میلیون دلار افزایش یافته است. سود خالص این شرکت بدون در نظر گرفتن پرداخت‌های آن به وب‌سایت‌های شریک، به نسبت سه ماهه مشابه سال گذشته 37 درصد بیشتربوده است.
به گزارش روزنامه گاردین تحت تأثیر این وضعیت بهای سهام گوگل در وال استریت حدود شش درصد افزایش یافته و برخی از مؤسسات کارشناسی سهام، این رشد را خارق‌العاده توصیف کرده اند. تعداد کارمندان این شرکت در سه ماهه تابستان حدود دو هزار و 500 نفر افزایش یافته و اکنون در سراسر جهان بیش از 31 هزار نفر را در استخدام خود دارد.
سرویس گوگل پلاس که در حقیقت خدمات جدید گوگل در رقابت با شبکه‌های اجتماعی دیگر است از اواخر ماه سپتامبر راه‌اندازی شد. این شبکه در آغاز کار فقط 10 میلیون مشترک داشت که با رقم 800 میلیونی مشترکان فیس‌بوک فاصله فراوانی دارد. اما در یک ماه گذشته رقم کاربران آن به 40 میلیون نفر رسیده است.
کارشناسان بازار بورس و سهام در آمریکا می‌گویند که دستاوردهای مالی گوگل نشان می‌دهد هنوز هم صنعت دیجیتال از نظر مالی بسیار پررونق و نیرومند است. در اوایل سال جاری میلادی ارزش سهام گوگل حدود 13 درصد تنزل کرده بود. ولی اکنون کارشناسان بازار بورس و سهام می‌گویند که بسیاری از سرمایه‌داران به خرید سهام گوگل علاقه‌مند شده‌اند.

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد