صفحه اول تماس با ما RSS                     قالب وبلاگ
  
با ما همراه باشید با خبرهایی از دنیا تکنولوژی
Farid dadashi سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:,
آغاز عرضه رسمی جهانی نوکیا N9



نوکیا N9 برای کسانی طراحی شده که طراحی استثنایی و استادانه و همچنین جدیدترین فناوری‌های گوشی‌های هوشمند را تحسین می‌کنند.

به گزارش ایتنا، ایلاری نورمی، نایب رئیس ارشد بازاریابی نوکیا می‌گوید: «از ژوئن امسال که ما نوکیا N9 را معرفی کردیم، بازخوردی که از سوی کاربران گوشی‌های هوشمند مشتاق و آگاه سراسر دنیا دریافت کرده‌ایم خارق‌العاده بود. نوکیا N9 با نوآوری در طراحی صنعتی، رابط کاربری و تجربه برنامه‌نویسی با Qt، معرف پیشگامی این گوشی در اثبات این حقیقت است که تکنولوژی چقدر می‌تواند طبیعی جلوه کند و این گوشی نمایانگر اولین محصولاتی از نوکیا است که به سبکی مشابه پا به عرصه می‌گذارد.»

 



ادامه مطلب...
Farid dadashi سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:,
اعتیاد اینترنتی

همزمان با دسترسی گسترده افراد به اینترنت، شاهد نوع جدیدی از اعتیاد یعنی «اعتیاد اینترنتی» نیز هستیم که مسئله خاص عصر اطلاعات است.

به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان، اعتیاد به اینترنت نیز با علائمی همراه است همچون، اضطراب، افسردگی، کج خلقی، بی‌قراری، تفکرهای وسواسی و یا خیال‌بافی راجع به اینترنت. از طرفی، در عین حال که روابط این افراد (به ویژه کودکان و نوجوانان) در جهان مجازی افزایش می‌یابد، در مقابل از دامنه روابط آنان در جهان واقعی کاسته می‌شود. ضمن آنکه، احتمال لطمه دیدن عملکرد آموزش نیز وجود دارد.

پدیده اعتیاد اینترنتی، همزمان با افزایش دسترسی روزانه مردم به منابع آنلاین شایع‌تر می‌شود. وب، اطلاع‌دهنده، مفید، دارای منابع غنی و سرگرم‌کننده است. اما برای بسیاری از مردمی که به آن معتادند، این منافع، در حال تبدیل شدن به آسیب‌ها و نابهنجاری‌های روانی و رفتاری است.



ادامه مطلب...
Farid dadashi سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:,
ورود اینترنت تمیز به مدارس

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اختیاری بودن حضور در کلاس‌های تقویتی و کنکور نوبت عصر مدارس گفت: با هوشمندسازی مدارس، اینترنت به صورت تمیز و در قالب اینترنت ملی به مدارس وارد می‌شود.

به گزارش ایتنا به نقل از فارس، حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش امروز در مراسم بهره‌برداری از دبیرستان نمونه دولتی دخترانه حضرت فاطمة‌الزهرا (س) در رباط کریم با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه برای احداث ۳۲ مجتمع آموزشی و پرورشی حیات طیبه در حوزه ۳۲ اداره کل آموزش و پرورش گفت: در این مجتمع‌ها، راهبری تمام امور به طور عام در دست مدیر مجتمع است و مدیران مدارس تابع آن نیز معاون مدیر مجتمع محسوب می‌شوند.

وی افزود: درخواست من این است که اسامی این مجتمع‌ها به نام حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) تعیین شود چرا که راه تعلیم و تربیت از این مسیر می‌گذرد، هر چند خیرین در انتخاب نام این مجتمع‌ها اختیار دارند.

حاجی‌بابایی ادامه داد: امسال ۴ میلیون مترمربع مدرسه در کشور ساخته می‌شود همچنین در مهرماه ۲ هزار پروژه آموزشی و پرورشی در کشور افتتاح می‌شود و پس از آن باید به سمت پروژه‌های دهه فجر برویم.

*اینترنت آبکشی شده به مدارس وارد می‌شود
وزیر آموزش و پرورش در ادامه از هوشمندسازی ۲۰ هزار مدرسه در سراسر کشور تا پایان سال تحصیلی جاری خبر داد و عنوان کرد: مقرر شده است که طی برنامه پنجم توسعه تمام مدارس کشور هوشمند شوند اما با وجود مدیران فعلی آموزش و پرورش، می‌توان این کار را ۳ ساله نیز انجام داد.

وی در ادامه تصریح کرد: با هوشمندسازی مدارس، اینترنت تمیز و آبکشی می‌شود و به صورت اینترنت ملی «اینترانت» وارد مدرسه می‌شود.
 

Farid dadashi سه شنبه 5 مهر 1390برچسب:,
بر اساس جدیدترین آمار استخراج شده از وب سایت StatCounter، در بازه زمانی آگوست 2011 تا سپتامبر 2011 (یک ماه اخیر)، اینترنت اکسپلورر، همچنان پیشتاز مرورگرهای مورد استفاده توسط کاربران اینترنت است. 41.89 درصد از کاربران در جهان از اینترنت اکسپلورر استفاده می کنند.

 
مرژانو - مرورگرهای محبوب جهان

 
بعد از اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس با 27.21 درصد در رده دوم قرار دارد. کروم به 23.3 درصد، سفری با 5.31 درصد و اوپرا با 1.67 درصد در جایگاه های بعدی قرار دارند.


ادامه مطلب...
Farid dadashi شنبه 2 مهر 1390برچسب:,

در میان تبلت‌های موجود در بازار، بلکبری با تبلت پلی‌بوک (PlayBook) در همان ابتدای عرضه، فروش نسبتا موفقی داشت اما بعد از گذشته چند ماه و آمدن تبلت‌های جدید، دستگاه‌های فروخته شده با تعداد پیش‌بینی شده برابری نکرد. همین امر باعث شده است که بلکبری راهکارهای جدیدی  برای فروش بهتر تبلت‌های خود در نظر بگیرید تا بتواند علاوه بر فروش دستگاه‌های موجود، سودی را نیز داشته باشد و دچار سرنوشت شرکت رقیب یعنی HP نشود.

مرژانو - کاهش قیمت تبلت‌های PlayBook بلکبری



ادامه مطلب...

با توجه به بررسی‌های اخیر نشریه فوربس، سرمایه‌گذار و مدیر شرکت مایکروسافت بار دیگر صدرنشین لیست ثروتمندان آمریکایی شده است.

به گزارش ایتنا به نقل از تلگراف، آقای گیتس هم اکنون ۵۹ میلیارد دلار ثروت دارد.

بیل گیتس ۵۶ ساله در سال ۲۰۰۸ میلادی، سومین مرد ثروتمند جهان پس از وارن بافت آمریکایی و کارلوس اسلیم بازرگان مکزیکی شد.

آقای وارن بافت سرمایه‌گذار مشهور آمریکایی و رئیس شرکت برکشایر هثوی (Berkshire Hathaway) با ۳۹ میلیارد دلار ثروت، حائز رتبه دوم این لیست شده است.

وی دوست سابق رئیس مایکروسافت است.

لری الیسون مدیر عامل اوراکل نیز با دارا بودن ۳۳ میلیارد دلار، در جایگاه سوم جای گرفته است.

مجموع دارایی ثروتمندان لیست فوربس، بالغ بر یک و نیم تریلیون دلار است.

بر اساس این گزارش، مارک زوکربرگ موسس و مدیر فیس‌بوک که سرمایه وی امسال به ۱۰.۶ میلیارد دلار رسیده، چهاردهمین ثروتمند جهان است.

در لیست فوربس نام چند زن نیز به چشم می‌خورد که از آن جمله می‌توان به اپرا وینفری مجری مشهور آمریکایی اشاره کرد.

وی در رده ۱۳۹ این لیست قرار گرفته است.

فهرست کامل ثروتمندترین افراد جهان، در وب‌سایت مجله فوربس درج شده است.

Farid dadashi جمعه 1 مهر 1390برچسب:,

مرژانو - گلکسی تب 8.9 وارد می شود

بازار تبلت های اندرویدی اکنون بیش از هر زمان دیگری داغ شده است. هر ماه چند مدلی به بازار می آیند و رقابت شدیدی در جریان است. از این بین، تبلت های سامسونگ به عنوان یک رقیب جدی برای آیپد تلقی شده و از نمونه های موفق تبلت های اندروید محسوب می شوند. ترکیب سخت افزار مناسب و نرم افزار به روز، فرمولی است که سامسونگ برای موفق شدن در پیش گرفته است. این شرکت تبلت گلکسی 8.9 را به منظور بررسی در اختیار نارنجی قرار داده. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا ببینیم این تبلت تا چه اندازه خوب و موفق عمل کرده است...



ادامه مطلب...
Farid dadashi جمعه 1 مهر 1390برچسب:,

Carol Bartz مدیرعامل ۶۳ ساله یاهو که از ژانویه 2009 به این سمت منصوب گشت، ساعاتی گذشته از کار اخراج شد دقیق این خبر که از بین ایمیل‌های داخلی شرکت یاهو درز پیدا کرده است، اعلام می‌کند Roy Bostock این موضوع را به‌صورت تلفنی به کارول بارتز اعلام نموده است. از طرفی، به گفته منابع دیگر ، این تصمیم از سوی هیئت مدیره یاهو اتخاذ شده است و در حال حاضر، Tim Morse (مدیر امور مالی یاهو)، به عنوان مدیرعامل موقت این شرکت، مشغول به فعالیت است.

مرژانو - مدیرعامل یاهو اخراج شد

خانم Bartz با ارسال ایمیلی به همه کارکنان یاهو، ضمن اعلام خبر اخراج خود از طرف رئیس هیئت مدیره، برای همه آن‌ها آرزوی موفقیت کرده است. در حال حاضر این شرکت به‌دنبال مدیر عاملی جدید برای انتصاب است و طبق شایعه‌ها، این مورد از ماه‌ها پیش در جریان بوده است.



ادامه مطلب...
Farid dadashi جمعه 1 مهر 1390برچسب:,

در ماه‌های گذشته، معرفی گوشی قدرتمند Galaxy S2 و تبلت گلکسی تب 8.9 اینچی سامسونگ، بسیاری از دوستداران محصولات این شرکت را به آینده امیدوار نگاه داشت. گوشی گلکسی اس 2 در همان ماه‌های اول، فروش میلیونی را تجربه کرد تا نشان دهد سامسونگ نیز همانند سایر برندها، نیاز مشتری را به خوبی تشخیص می‌دهد و می‌تواند سهم عمده‌ای از بازار را در آینده‌ای نزدیک، از آن خود کند.

مرژانو - تبلت و گوشی سامسونگ با فناوری LTE

تبلت‌های 8.9 اینچی این شرکت نیز با وجود اختلافات با اپل و مشکلات فروش در کشورهای اروپایی، طراحی نسبتا زیبایی دارد و با عرضه کامل آن در کشورهای اروپایی و آسیایی، کاربران خاص خود را جذب خواهد کرد. ....



ادامه مطلب...

همان طور که انتظار می رفت، مایکروسافت ۵۰۰۰ دستگاه از کامپیوترهای لوحی سامسونگ سری ۷ را به صورت ویژه عرضه کرده است تا سیستم عامل جدید خود را به صورت پیش نمایشی، معرفی کند.این تبلت ۱۱٫۶ اینچی برای استفاده از سنسورها در محیط سیستم عامل جدید خود، آپگرید شده است. UEFI (جایگزین BIOS در مادربوردهای قدیمی تر است) جدید آن بوت کردن سیستم عامل از حافظه ی دیسک حالت جامد (SSD) داخلی با ظرفیت ۶۴ گیگابایت را در کمتر از ۳ ثانیه را ممکن میسازد!

مرژانو - تبلت سامسونگ با سیستم عامل ویندوز ۸ در کمتر از ۳ ثانیه بوت می شود!



ادامه مطلب...

ابزار وبمستر

خرید شارژ

دانلود

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد